cause I'm not here for your entertainment

Idag har det vart en lugn dag, det är alltid torsdagarna :) På idrotten skulle vi egentligen ha volleyboll, men det skjöts fram till nästa lektion istället. Så då spelade halva klassen innebandy och andra halvan var i styrketräningssalen. Och gissa vad jag gjorde då? Jag satt typ raktuppochner på en stol inne i styrkesalen såklart ;P Fy skäms på mig, jag behöver verkligen träna. Men det är så jobbigt när man är lat ;P

Sen på spanskan såg vi på nån ointressant film, och på bilden skrev jag lite på min
analys. Inte speciellt jobbigt :P Och efter vi slutat gick jag ner på stan med Stina. Jag skulle försöka hitta en halsduk och ett par vantar, men det gick inge vidare. Så jag får leta vidare imorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback