Idrott och konst - inte direkt Sara

Idag hade vi handboll på idrotten. Jag ägde ju såklart ut alla på det, inte ;P

Det verkar iaf som att jag kan springa nuförtiden, så benet har ju förbättrat sig. Men konditionen är ju sämra än någonsin! Herregud vad dålig den är, den existerar inte ens ;S Jag blir typ less av att springa från ena sidan till den andra i idrottshallen, haha. Känns som mitt idrottsomdömme kommer vara väldigt bra till jul, har vart med på 2 lektioner hittills ;S Idrott är verkligen min starka sida alltså ;P

Efter det hade vi spanska och sen var det bild. Där blev det inte mycket gjort heller. Men jag har i alla fall bestämt vilket konstverk jag ska analysera nu. Det får bli Salvador Dalís Minnets beständighet. Jag märkte nu i efterhand att det typ är hans mest kända konstverk typ. Jag vet inte direkt om det är en fördel att den är så pass känd eller om det är en nackdel. Men det känns mer som en nackdel, för då finns det antagligen redan många anlyser som är mycket bättre än vad min kommer bli. Men skit samma :P

107146-31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback