Ohmygod, Sara skriver.

Ja, watch and be amazed. Jag skriver äntligen ett inlägg på bloggen :O
Det var ju meningen att jag skulle börja blogga igen när skolan började, men jag har helt enkelt inte haft någon lust. Jag har varit, eller är iofs fortfarande, typ sjuk, och har vart det ända sedan skolan började, så jag har inte orkat skriva här. Jag vet inte om jag kommer orka det framöver heller, men jag tänkte ge det en chans nu iaf :)

Just nu sitter jag hemma hos Fredrik. Han är på match, så jag har typ ingenting att göra. Det var meningen att jag skulle skriva rapport, men det orkar jag absolut inte! Får skriva hela rapporten imorgon istället. Roligtroligt.

Men nu ska jag se på tv.. Och förhoppningsvis så kommer det fler inlägg på bloggen nu framöver då. Ska verkligen anstränga mig att komma igång med bloggandet igen :) Puss.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, bra Sara! :D

Postat av: Sara

Aa jag vet ;D

2007-09-23 @ 14:23:14
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback