Jobb ;D

Oj just, jag skulle ju börja blogga igen. Det glömde jag helt bort ;p
Jag har typ inte haft någon tid till att sitta här sen sist jag skrev dock. Igår höll jag på skriva min rapport och skit, så jag satt knappt nått vid internet. Och idag var det meningen att jag skulle åka till Fredrik. Men vid 12 tiden så ringde Håkan (Ica-chefen) och frågade om jag kunde jobba ikväll. Och eftersom jag har gått och tjatat om att jag vill jobba nu i typ en månad, så kunde jag ju inte tacka nej. Så efter skolan for jag på Ica och jobbade :) Var över en månad sedan jag jobbade sist, så det kändes ltie konstigt i början, men man kom ju snabbt in i rutinerna. Kul att jobba iaf, hoppas att jag får jobba mer extra framöver :)

För övrigt så är det den 25 idag, alltså my favourite day of the month - LÖN :D
Sen har jag och Fredrik vart tillsammans i 4 månader idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback