Tvdag i all sin glans

Idag har jag vart hemma hela dagen :D
Vi hade friluftsdag idag, och eftersom jag har urinvägsinfektion och äter penicillin så behövde jag inte vara med :) Något positivt med det här iaf ;p Sen nu har det faktiskt börjat bli mycket bättre också, så det känns ju skönt.

Men iaf imorse, eller typ kl 13 men det är morron för mig, såg jag på Våra bästa år och Nya tider. Vad fan är det för skit egentligen!? Skrattretande! Jag kan inte fatta att jag seriöst tyckte det var bra när jag var yngre. Passade alla tider, och blev jätteledsen om man missade ett avsnitt.. Sån jävla dynga asså! ;p Man vet inte om man ska skratta eller gråta typ.. Men ett program som däremot är bra är Heroes, det har jag typ ängnat hela dagen till att se på ;P Men nu har jag sett alla avsnitt, så nu måste jag kolla på nått annat program. Nej, jag gör inget annat än att se på tv ;p Nu ska jag se Prison break ;)

image206
"Like sand through the hourglass, so are the days of our lives"
Ha ha ha, please kill me ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback