och lär mig gå på vatten

Idag var jag på vårdcentralen då, och nu har jag fått penicillin. Så det ska väl förhoppningsvis bli bra nu.. Men jag hörde på tv:n att det går nån "epidemi" nu med nått virus som är resistent mot all penicillin och sånt. Och det var vanligt att man fick det viruset om man hade urinvägsinfektion :S Lät ju väldigt lägligt just nu för min del. Skulle fan inte förvåna mig om jag har fått det :S Hoppas verkligen inte det!

Men men, vi hade skolkort idag på skolan också. Känns som att det inte blev speciellt bra, men jag orkar inte ödsla nån energi på att oroa mig över det :p
Sen ikväll hittade jag pappas digitalkamera (som har varit ockuperad av min syster det senaste året typ :p) så nu har jag hållt på knäppa massa egokort på mig själv. Ganska roande faktiskt ;P


C'est moi ;)

Kommentarer
Postat av: M

Ser fint ut ;)

Postat av: majs

du är fin!

2008-03-19 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback