What?

Idag var vi på kommunhuset med fransmännen på morgonen. Sjukt tråkigt, och jag är övertygad om att fransmännen inte förstod ett skit vad de snackade om :P Sen hade vi vår guidade tur runt Nolaskolan efter lunch. Och jag råkade säga "What?" till en äldre fransk lärare när jag inte förstod vad han sa. Shit, fatta vad oförskämd han måste tyckt att jag var. I Frankrike är de ju skitnoga med att man måste vara artig mot lärarna. Typ säga "Bonjour Monsier" och typ "Pardon" om man inte förstår vad de sägar. Och så säger jag "what!?", Det är ju typ som att jag skulle säga "Vad fan snackar du i" eller nått. Smidigt Sara ;P

Sen efter skolan så fikade jag med Fredrik. Sen så for jag och massa andra och spelade minigolf med fransmännen, åt på Max, och sen spelade vi (inte jag men) fotboll :P Och nu måste jag plugga massa matte inför imorgon, för då har vi Nationella provet i matte :S Känns skitjobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback