Konditionstest, nejtack.

Imorgon har vi kondistionstest på idrotten. Det innebär sovmorgon och skolk för min del :P Jag har kommit fram till att det är bättre att idrottsläraren tror att jag är en latskit som inte ids springa testet, än att jag verkligen bevisar hur extremt dålig kondition jag har ;P

Jag har seriöst inte sprungit mer än 500 m på 1,5 år. Haha. Det är inte ens en överdrift! Eller kanske det där med 500 m.. det är snare typ 200 ;P haha. Plus att det finns en annan bidragande orsak till att mina lungor är ännu sämre. Jag kan tänka mig att min lungkapacitet är ungefär på samma nivå som en 60 årig kärrings ;P Så därför tänker jag inte springa konditionstestet imorgon. För det är totalt omöjligt för mig att ens springa ett varv ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback