Jag HATAR att rita.

Die, man ska verkligen inte rita när man är rastlös och stressad. Min "egna versionavhändernasommötervarandraimålningenAdamsSkapelse-bild" ser ut som en katastrof nu :S Och jag har ju inte direkt tid att göra en ny heller. Smidigt Sara :p Jag har fortfarande två bilduppgifter kvar + att jag håller på med den här nu då. Känns som det kommer blir en dryg dag imorn (bilderna ska in på torsdag, annars blir det IG).

Men men, jag har färgat håret ikväll iaf. Köpte brun istället för mörkbrun, så att det skulle bli mörkbrunt och inte svart (mitt hår har en förmåga att alltid bli svart när jag färgar det). Men tror ni det blev mörkbrunt då.. Nä det blev nästan svart som vanligt :S Orka, jag vill inte ha svart hår ju! .. Men mitt hår brukar ha en förmåga att tappa all färg jättefort oxå, så om typ nån vecka är det väl rätt färg.
Kan man ju hoppas iaf ;P

Nu måste jag fortsätta med mitt trevliga, enormt vackra konstverk :D (inse extrem ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback