E-kampen

Idag var det E-kampen på skolan. Ekonomi- ettorna, tvåorna och treorna tävlade mot varandra i innebandy, volleyboll och fotboll. Jag var dock inte medverkande i spelandet, utan jag satt och tittade på hela dagen ;P Väldigt meningsfull dag med andra ord.. Men iaf så vann tvåorna och min klass kom 2a. Treorna, som har vunnit varje år tidigare, kom i år sist ;) haha, ganska tragiskt ;P

Men men just nu är jag typ tröttare än allt, och det sista jag vill är typ att rita. Men eftersom jag planerar som en åsna, så är det precis vad jag kommer måste göra hela dagen/natten:D Har tre bilduppgifter kvar tills imorn. Bra, bra, bra.

Kommentarer
Postat av: Mulin

Hur i hela världen fixar man så man får en bild som bakgrund på layouten till bloggen? Hjälp! O_o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback