Better then to be expected

Den har dagen vart absolut inte lika dryg som jag förväntade mig igår.  Först och främst så fick jag ju sovmorgon till 9.50 ;) Jag fick iofs lov att fara till skolan klockan 8 ändå pga av bussen men.. Sen så hade jag ju det efterlängtade historiaprovet. Det gick väl inge vidare, men det var ju över på 20 minuter så :P Sen efter det så slutade jag, klockan 10.20 ;D Jag hade egenltigen spanska klockan 12 men eftersom mattelektionen klockan 1 uteblev, och eftersom vi skulle ha salsa på spanskan så struntade jag i att gå dit ;P Så jag for hem klockan 11.15 :)

Och nu har jag nyss gått ett varv runt "Möcken". Jag kände att min nyttighet börjat gå utför litegrann på senaste, så jag var tvungen att ta tag i det nu. Plus så är det ju även fint väder ute idag, så det var bara skönt att gå ut ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, jag tror inte det var många som var på spanskan idag :P

Postat av: Sara

Ne det känns inte som så ;P
Inte från våran klass iaf ;)

2007-05-21 @ 21:03:22
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback