Answer the questions

Ni som läser detta, svaaara ;)

image1981. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta
varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad
                                                     som helst. Vad skulle det då vara?
                                                     11. Hur bra känner du mig?
                                                     12. När sågs vi senast?

Stal denna av
Maria :p


C'mon people, Jag vet att det är fler människor än de som svarat som läser min blogg ;P

Kommentarer
Postat av: Maria

1. Maria
2. Nää, absolut inte! ;O
3. Började samma klass i 4:an.
4. Mest av allt :D
5. Lätt ;)
6. Härmar dig och skriver MinandraHälft.
7. Bäst! (delad plats med mig:p)
8. Kommer faktiskt inte ihåg. Men den var nog inte så jätte bra xp
9. Det mesta
10. hm.. Samma föräldrar fast inte kristna ;p
11. Mkt bra!
12. I torsdags ;O

Postat av: Malin

1. Malin
2. Klasskompisar
3. När vi började i höstas i guess :)
4. Ja, du är cool ^^
5. Njaenjae
6. Pettersson, eftersom det finns två sara i våran klass ^^.
7. Rolig
8. Jag minns ärligt inte. (:
9. Typ Centerpartiet, haha!
10. Det du vill ha, kanske?
11. Sisådär ^^
12. I torsdags!

2007-05-26 @ 17:55:43
URL: http://confessions.blogg.se
Postat av: Anonym

1. Stina
2. Tja...klasskompisar iaf
3. När vi började 1:an
4. Ja, en av de få normala(du förstår nog vad jag menar;P)
5. Kankse, det beror väl på tillfället:D
6. Inte en aning(inte så stort fan av nicknames)
7. Trevlig
8. blyg...
9. Babtiste :D
10. En kärleksweekend med Babtiste...
11. Hyfsat, eller vem vet :D
12. I torsdags

2007-05-26 @ 20:13:28
Postat av: Sara

Maria: 10:an var bra ;)
Malin: Det finns ju två Pettersson i vår klass oxå ju ;)
Stina: Haha 10:an var ju precis vad jag önskade mig alltså ;P

2007-05-27 @ 00:56:04
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback