Solberg

Idag åker jag och familjen till morfar i Solberg. Och där ska vi vara tills på söndag.
Så det är väl tänkt att iaf Hanna och jag ska fara och åka i backen. Vi lär ju inte få med oss resten av familjen men ;P Så lite sportlovsaktiviteter ska jag väl lyckas med det här lovet iaf ;)

Det känns väl lite halvdrygt att fara bort hela helgen.. Men som vanligt har ju Hanna och jag dragit med typ alla elektronikprylar, - PS2 med Guitar hero och allt sånt grejs, Datorn, och grejs så vi kan koppla den till tv:n så vi kan se film osv ;P.. Så är det jämt när vi far till morfar. Mamma, pappa och morfar sitter i soffan och ser på typ Eurosport medan Hanna och jag är uppe och spelar PS2 hela dagarna typ ;P haha

Men ni får ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback