rubrik

Jahapp, då var det helg då. Det känns ju rätt skönt, men absolut inte lika skönt som det brukar kännas. För eftersom jag ska lämna in mitt historia-arbete om nykterhetsrörelsen (nej, jag är inte nykterist) på måndag, och eftersom jag inte ens har börjat än, så måste jag typ hålla på med det hela helgen.. KUL.
Men planerar man som en häst så gör man :p (inte för jag vet om hästar planerar dåligt men ;P)

Men iaf så ska det bli grymt skönt att sova. Det känns som jag typ inte har sovit nånting på 2 veckor nu. Har typ varit död hela veckan. Men tack vare min nya bästis, kaffe, så har jag ju klarat mig iaf ;P Dock har jag typ blivit kaffeberoende nu, men det är ju bättre än många andra saker så ;P

Och nu ska jag äta pizza ;) Det är ju min onyttighetsdag idag, så det är bäst att passa på ;P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback