Money, money, money

Oh yeah! Gissa vem som är rikast nu då? Jo, jag ;D
Jag har tagit 3000 kronor från mitt sparkonto och satt in på mitt bankomatkort, så nu har jag pengar :D I och för sig så har jag ju inte direkt tjänat några pengar på det eftersom dom var ju mina från början också :P Men jag behöver verkligen pengar nu, och jag har lovat  mamma och pappa att jag ska sätta in 3000 kronor igen sen i augusti när jag har fått lönen.. Men ändå, nu har jag ju pengar! :D

Om en vecka lär jag ju säkert vara pank igen ändå..
Men sånt är livet när man är totalt oekonomisk och tror att pengar växer på träd :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Lucky you bitch:D

Postat av: Maria

Lucky you bitch:D

2007-03-14 @ 23:24:44
URL: http://mariaholmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback