Everybody's there, but it's not the same

Gud va skönt det är med fint väder! Man blir på mycket bättre humör direkt när man ser att solen lyser ute ju :) Nu känns det som att det inte är så länge kvar till sommaren :D

Men iaf så hade vi hål från spanskan idag, så därför fick vi 2 ½ timmes lunch. Så då gick jag och Sally och åt lunch på La Rochelle (eller hur det stavas:P). Var faktiskt inte speciellt dyrt, 69 kr för en dagens lunch, och då fick man ju ta salladsbuffé och kaffe efteråt oxå. Så det var ju kul att äta nån annanstans än Max och Subway (som vi ätit på varje Tisdag sedan skolan började typ:P)

Sen så hade jag tänkt att jag skulle färga håret ikväll (har en färg hemma sedan förra gången jag färgade det eftersom jag trodde jag skulle behöva två färger). Men jag får se om jag orkar ta tag i det ikväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback