And this is the way it's going to be now

Idag hade vi bad på skolan. Väldigt uppskattat av mig - not :P
Och eftersom jag inte har hittat någon ny bikini ännu i år så var jag tvungen att ha väldens fulaste cpbikini (fattar inte varför jag köpte den förra året) och sen är typ biknitrosorna för små, så jag var tvungen att ha shorts. Jag och Therese var dom ändå som hade det, lite halv mobbat :P Men iaf så simmade jag 40 ryggsimslängder (eg. typ 32 men det vet ju inte Enel ;P) så det var ju ganska bra gjort av mig tycker jag. Typ första gången jag ansträngt mig på idrotten på ett år ;P haha

Btw så måste jag köpa en ny jacka! Det är ju typ jättevarmt ute nu, och jag har fortfarande vinterjacka. Skandal :p

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med om att det är varmt med vinterjacka, bytte typ precis till vårjacka :)

Postat av: Sara

Hehe aa :p Det måste jag med :P

2007-03-31 @ 17:35:02
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback