Sundsvall

Idag har jag vart på Ikea och i Sundsvall med mamma och pappa. De hade 6000;- i presentkort på Ikea som skulle handlas upp där.. Iaf så fick jag en ny datastol, värsta kontorsstolen :p Var verkligen behövligt med tanke på att min nuvarande stol är oskönast i världen typ, och sen med tanke på hur mkt tid jag faktiskt spenderar sittandes framför datorn ;P Sen fick jag även en ny lampa :)

I Sundsvall hade jag planerat att köpa kläder till avslutningen, men så blev såklart inte fallet :P Jag köpte två par shorts, ett linne, tre par leggings och ett par solglasögon istället ;P Nice. Nu vet jag dock inte vad jag ska ha på mig på avslutningen :S Men jag får väl kolla på stan till veckan antar jag ;P

Sen nu ikväll har jag vart hemma hos Emil med "dom vanliga" ett tag och så :) Och nu tänkte jag nöta lite South Park innan jag går och lägger mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback