Our lips are meeting in good fusion

Idag promenerade vi runt gula leden, ca 1 mil, på skolan. Jag hade såklart klätt på mig jättebra med helsvarta kläder, så med 23 grader i skuggen blev det ju inge varmt alls iaf ;P Sen hade jag och Stina typ bäst kondition, så vi var typ längst bak också :p Men men, när man fick stanna och fika så funkade det väl. Nu är sista skoldagen bortgjord iaf :D

Har nyss legat ute och solat litegrann oxå. Nice. I år ska jag bli brun har jag tänkt.. Förra året satsade jag hårt i början av sommarn, men sen efter ett tag slutade jag typ sola, så jag vart aldrig speciellt brun då. Men i år ska jag bli det! ;) Sen har jag även bestämt att jag absolut inte får sova till 14.00 varje dag (förutom när jag jobbade) i år. Skandal ju! Man missar ju hela sommaren när man sover så länge typ ;S :P

Nä nu ska jag städa, äta, och sen ska jag fara till Fredrik :) Stackars Maria blir ensam kvar i Husum ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback