Hej och hå.

Ja just, tänkte dra några rader om gårdagen tänkte jag.. Det blev festande utomhus i brist på inomhusfester (alltså precis som vanligt). Så vi var på Klippan med några folk den första delan av kvällen. Var faktiskt rätt kul. Sedan typ vid 12 tiden for vi ner till Kingfestivalen då.. Där började kvällen gå utför, och den slutade ganska dåligt. Men men, första halvan av kvällen var iaf bra.

Japp, och idag har jag vart med Maria och Karl. Har typ inte gjort någonting. Jag ville fara in till stan idag igen. Enbart för att få träffa Fredrik typ ;p Men det gick inte hem hos dom andra. Så jag, Maria och Karl ville hitta på nått kul i Husum, men det fanns inget kul att göra. Och inga kul folk att vara med heller. Så efter ett antal timmar kände vi att kvällen inte hade så mkt mer att ge, så vi la ner. Och nu sitter jag här. Lär väl bli film eller nått snart ;P

Förresten så har jag blivit en extrem Lars Winnerbäck-nörd på senaste. Han är typ det enda jag lyssnat på i två veckor nu ;O Men det är sommarkänsla :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har också lyssnat mycket på Winnerbäck på senaste tiden. Han är bäst:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback