Söt klänning

H&M har ju fått in lite nya vårkläder nu, under kampanjnamnet Beauty and the Geek ;P Jag hittade iaf den här klänningen och jag tycker den var söt, så jag la till den i grått till min beställning som ska komma nästa vecka ;)

Jag skaffade ju förresten H&M club kort för ca en vecka sedan.. Har varit skeptiskt innan om jag verkligen kommer upp i 2000 kr på ett år. Men det är nog ingen risk att jag inte gör det, beställningen från h&m ligger ju på ca 900;- nu, och jag har haft kortet en vecka :P Så jag lär komma över 2000 på ett år :P hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

haha inte så svårt att komma över den gränsen :p .. jag kommer nog över 10000 gränsen, haha galen i h&m kläder!

Postat av: Sara

Hehe, ne jag märker det nu ;P Haha okej, jag var inte ett så stort fan av h&m tidigare, men jag börjar ändra mig nu ;)

2007-01-20 @ 00:30:17
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback