It's all in there, without despair

Jaha, då var det måndag igen då. Känns ju alltid lika skoj :P
Iaf så hände det typ inte ett skit i skolan (ovanligt?:P). Sen när vi slutade for jag på Ica för att söka sommarjobb, men såklart satt ju Håkan (chefen) i nått möte med karamellkungen, så det blev ju ingenting av sommarjobbsökandet idag heller.. Så nu måste jag prata med han på fredag.. Annas kanske jag inte ens får nått jobb ;S

Sen så har jag spelat
buzz typ hela dagen (PS2-nörd, i know ;P) och nu måste jag träna på spanska.

Kommentarer
Postat av: M

"i nått möte med karamellkungen" wooow. Har håkan träffat karamellkungen?:O

Postat av: Sara

Haha, aa visst är det coolt ;P

2007-01-22 @ 23:12:19
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback