2007/2007

107146-40Tjejsnack vecka 3

2006/2007
· Bästa minnet från 2006?
Det bästa från 2006 var helt klart klassresan och sommaren! ;)
 
· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Jo många saker ;P De flesta vill jag nog nite skriva här, men en ny sak iaf var att jag började på gymnasiet,  i en klass där jag inte kände någon.
· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Hmm.. Bli kär på riktigt, gå ut 1an med bra betyg.. Sen finns det nog massor av grejer ;P
· Vad förväntar du dig av år 2007?
Jag förväntar mig inget speciellt, men jag hoppas att det blir ett bra år.
· Vad har du för sommarplaner?
Jag ska förhoppningsvis sommarjobba på Ica, sen skaj jg umgås med kompisarna och njuta av årets bästa årstid ;)

Jag förstår inte varför dom har de här frågorna nu.. De hade ju passat bättre efter nyår men ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback