Touched by that amazing sound

House of metal i lördags var skitbra :D
Faktiskt grymt över förväntningar. Speciellt Hardcore Superstar ;) Jag trodde inte att dom skulle vara speciellt märkvärdiga, men dom var sjukt bra på scen, allra hellst sångaren som var typ.. het ;) ..Men
Maria har skrivit lite mer om kvällen om nån vill läsa :P

Sen igår for jag och Mamma till Sollefteå på barndop. (Efter ungefär fyra timmars sömn :P) Och jag kan ju inte direkt påstå att jag är något stort fan av såna där events. Allt är så krystad helatiden ba: "Hej Sara vad stor du har blivit", "jo det var ju ett tag sedan" och sen måste man låtsas som att man vet vilka dom är, när man i själva verket står och tänker "jaha och vem fan är du då" typ ;P Sen har jag kommit fram till att jag absolut inte ska döpa mina barn (om jag får några), jag tycker det är så himla töntigt att göra det om man inte ens tror på gud.. Jag förstår inte anledningen.

Men men nu måste jag träna på historia hela dagen. SKITKUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback