Standin' on the verge

Jo jag vet, jag är tråkig som inte uppdaterar min blogg.. Men jag har inte haft nått att skriva om på senaste tiden :P Jag hatar att vara pank, och då tappar jag all inspiration eller nått :P haha (sen har jag även blivit en tv-nörd sen jag fick tv på mitt rum :P). Men på onsdag kommer äntligen studiebidraget iaf :D Då ska jag köpa skor :)

Sen kom jag på igår att pappa fyller år på lördag. Och jag har ju inga pengar. Så det känns ju typ smidigt :S :P Men det ordnar sig nog på nått vis.. Imorgon är det iaf fredag, den efterlängtade onyttiga dagen, så det ser jag fram emot ;P hehe

Kommentarer
Postat av: Ida

Vaaa...??!! fan va surt.. för jag lutade åt den :P

Postat av: Modebladet

Jag har öppnat min garderob och visat upp den i bloggen! Nu uppmanar jag dig att göra samma sak. Antar du utmaningen? =)

2007-02-22 @ 22:20:28
URL: http://modebladet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback