Shake the silence and hear what it says

höll ju mitt efterlängtade tal idag då :P (inse stark ironi)
Men det var faktiskt inte lika hemskt som jag hade tänkt mig det.. Det var ju inte direkt det roligaste jag har gjort, men jag hade verkligen inte behövt gruva mig så mycket som jag gjorde :P

Sen var vi och åt på Max på lunchen (äter aldrig i skolan på tisdagar.. usch för skolans fisk :P) Och jag köpte faktiskt en sallad och drack vatten. Det går faktiskt mycket bättre än förväntat med mitt nya nyttiga liv ;) Proud of myself ;P


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaaaaa! Han är feett snyyyygg!

Postat av: Jennie

söt blogg du har :)

2007-02-07 @ 10:14:45
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack :)

2007-02-07 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback