Pengarbrist och skoångest

Åh vad sur jag blev när jag var på stan idag.. Jag har letat efter ett par skor i typ 100 år men jag har inte hittat några nånstans. Sen nu när jag har lyckats slösa upp typ alla mina pengar på kläder och sånt i stället så hittar jag ju självkart precis sånna skor som jag vill ha. Sjukt irriterande! Och det är ju evigheter tills studiebidraget kommer oxå ;( Men jag ska kolla med mamma pch pappa om det finns nått jobb jag kan göra här hemma för att tjäna ihop lite pengar ;) Tvivlar på att jag får ihop 800 kr, vilket skorna kostar, men jag kan ju försöka iaf ;P

Det är såna här skor jag vill ha fast i svart. De är ju inga märkvärdiga skor direkt men man vill ha vanliga platta stövlar, och osmart som jag var köpte jag ju inga förut när dom typ fanns överallt :P 



Sen vill jag även ha såna här, jag tycker dom var fina.
 
Jag tycker inte om att ha högklackade skor till vardags därför satsar jag på såna här sorter, för de är ändå fina och de är lätta att gå i ;P


Men bilderna gör inte skorna sin rättvisa, de är finare i verkligheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback