Pain in the ass

Idag vaknade jag av att pappa kom och kastade in våran katt på min säng.
Pappa hade jobbat nattskift och han orkade inte vara med buster så då var jag tvungen att ta han om han. Och han är typ skitdryg när man ska sova, han kliver omkring över hela sängen helatiden och stör en. Så då kunde jag ju såklart inte somna.. Mycket roande. Men som tur var ville han ut efter typ en timme så då fick jag sova iaf :P Jag kan verkligen inte sova med katter och sånt i sängen! :P Jag tycker synd om mamma och pappa som alltid måste ha Buster klampandes omkring när dom ska sova :P

107146-157

Kommentarer
Postat av: Malin

meh vilken söting :D

Postat av: Sara

Hehe aa ;P

2007-02-11 @ 01:18:20
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback