I'll most likely die, but it might be fun

Japp, nu är det officiellt. Det kommer komma en klass från Frankrike till vår skola i maj, och jag kommer att ha en fransman boende hos mig under 9 dagar  ;O hehe. Jag har ju valt det själv men det känns typ skithemskt :P Men det känns ändå lite kul. Stina ska ha en hos henne också så vi ska fixa så att "min kille" och "hennes kille" är kompisar, så då kan vi ju umgås alla fyra ;)

Men jag hoppas att det är normala killar iaf :P De hade varit några som hade bott i Sverige för något år sedan och vissa av dom hade typ gått ut och rökt på efter maten och sånt ;S känns ju trevligt om man får en sån.


Kommentarer
Postat av: M

haha. Goo Sara;P

Postat av: Sara

Haha, aa typ :P

2007-02-13 @ 21:17:19
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback