Bio och labyrintnördande

107146-158Ikväll har jag och Maria vart på bio och sett på Underbara älskade :) Den var ganska sorglig och deprimerande, men jag tycker att den var väldigt bra. Michael Nyqvist brukar ju oftast ha sådana roller, djupa och lite deprimerande.. Men han är en bra skådespelare tycker jag. Och filmen i sig förtjänar en svag fyra tycker jag. Den borde helt klart ses.
107146-160

Efter bion for vi hem till Anton. Där såg vi på European Gigolo ;) Även fast alla hade sett den förut men den är ju så kul ;P Sen så hittade jag och Maria ett labyrintspel på hans rum så då satt alla helt fastklistade vid det spelet i typ en timme ;P haha. Snacka om beroendeframkallande spel :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback