Antingen eller

107146-40Tjejsnack vecka 6

Antingen eller
· Kostymnisse eller badboy?
Helt klart Badboy ;)
· Rakt eller lockigt hår?
Rakt. Eller vissa är fina i lockigt hår, men eftersom jag själv har lockigt så gillar jag det inte :P
· Rosor eller tulpaner?
Rosor. Tulpaner känns som ett B-alternativ till rosor tycker jag :P
 · Chokladglass eller vaniljglass?
Chokladglass. I love ;)
· Hund eller katt?
Katt. Hundar är så stora och sen är det äckligt när dom håller på slicka en i ansiktet och skit :P

Kommentarer
Postat av: Marryeah

Hur får du layouten så snygg? Pleae help me out. Kan kan verklien inte med html.

Postat av: Marryeah

Vilken medlemsnivå har du?

2007-02-06 @ 19:07:30
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har den som är gratis - Bas ;)

2007-02-06 @ 20:08:45
Postat av: Marryeah

Jag är dig evigt tacksam tjejen. Fixandet går framåt. just nu är det ganska kasst men ändå snäppet bättre.

2007-02-06 @ 20:43:33
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är lugnt, bara kul att hjälpa till ;)

2007-02-07 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback