4 saker..

4 saker jag ser fram emot:

• SOMMAREN :)

• Sportlovet
• Den 28 februari – studiebidraget ;)
• 17/2 House of metall

4 saker som irriterar dig:
• Irriterande människor
•  Vintern
• Att jag typ är pank fram tills 28/2
• Dammsugare

4 saker jag säger ofta:

• Typ

• Seriöst
• Euw (går inte att stava så bra men :P)
• Grouse

4 saker jag gör varje dag:

• Tar på mig linser

• Äter mat
• Plattar håret (bara litegrann, det är ändå lockigt :P)
• Sitter framför datorn

4 saker jag har på mig dagligen:

• Underkläder

• Kläder
• Smink
• Deodorant

4 saker jag rör varje dag:
• Hårmousse-flaskan
• Datamusen
• Mobilen

• Tandbosten

4 personer jag vill träffa oftare:
• Kan inte skriva 4 personer, jag vill typ träffa typ alla mina kompisar oftare :P

4 band/artister jag har sett live:
• Lars Winnerbäck
• Gyllene Tider
• Takida
• BWO (skräp på Rix fm festivalen.. kom inte på nått :P)


Kommentarer
Postat av: Kelly

sommaren längtar jag så in i helvete efter :-(

Postat av: Sara

Aa jag med!

2007-02-14 @ 19:41:37
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback