The kitchen is falling apart

Idag har vi (eller mamma och pappa rättare sagt) börjat riva ner köket. Det ska byggas om (var verkligen på tiden vill jag lova). Så hädanefter kommer vi äta alla måltider nere i datarummet :P haha. Så fult. Och enormt opraktiskt har jag kommit fram till.. För vi ska ha kvar kylskåpet uppe, så när jag ska äta nänting måste jag ju först gå till kylskåpet och plocka ut allt, sen måste jag gå ner med alla grejer för att kunna he det i ett glas, eller på en tallrik osv. Känns grymt drygt när jag är så lat :p hehe. Sen så lär det bara blir typ snabbmat och micromat framöver också, eftersom vi inte direkt kan laga mat i datarummet ;P hehe

För övrigt så går det skit med all läxa. Jag hoppas Linda och Stig blir sjuka på Onsdag! Det skulle vara grymt skönt vill jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback