Mina nya, extremt orginella, glasögon.

Förresten så beställde jag nya glasögon för typ 3 dagar sedan, och dom kom idag :p Jag använder i stort sett aldrig glasögon, men eftersom mina gamla typ var sedan jag gick i 7an, och med typ hälften av den styrka jag behöver idag, så kände jag att jag var tvungen att beställa ett par nya :P

Men eftersom mamma och pappa vägrade att betala typ 4000 kr för ett par glasögon som jag använder typ en gång om året (Kan jag ju förstå ;P), så beställde jag bara ett par vanliga, tråkiga från 
Optikbutiken (lånade hem några "roliga" glasögon, men jag såg cpstörd ut i dom). Blev en kostnad på typ 500 kr. 
Och så här extremt intressanta och orginella är dom ;P

   

Men nu kan jag ju iaf se nånting med glasögon. Med mina gamla var allting typ halvsuddigt så ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback