LOOOOV ;D

PÅSKLOV! :D

Idag hade jag bara en lektion i skolan. Ganska värt :p
Eller egentligen så hade jag två lektioner, men jag sket i idrotten :p  vi hade foxtrot och jag har typ fobi för sån där dans och skit :P Så eftersom idrotten var på morgonen så tog jag 1 timmes sovmorgon, sen sa jag till idrottsläraren att jag hade missat bussen ;P Så då blev det ju inte skolk iaf ;P hehe

Så enda lektionen jag hade idag var spanskan då. Och ändå sen jag började läsa spanska har låten  "Tengo la camisa negra" typ hemsökt mig eller nått.. Varje gång vi har spanska lektion fär jag låten i huvudet av nån konstig anledning. Och nu idag så skulle vi faktiskt lyssna på den låten! Det var rätt komiskt tycker jag :P Så nu har jag haft den låten i huvudet hela dagen såklart. Psykande! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback