LÅNGfredag

Idag klockan halv 12 (;O) for våran familj på middag hos farmor och farfar. Pappa skulle på jobbet klockan 2, så vi var tvungen att ta det skit tidigt:P Men iaf så blev det ju inte speciellt nyttig mat :p Så när jag kom hem gick jag ut på en promenad, typ 7 km eller nått sånt ;P Ganska duktigt av mig tycker jag ;P hehe.

Sen fick både jag och Hanna en "påsk-skål" med godis. Så nu står det en sådan på mitt rum. Men jag får ju inte äta godis förren typ på fredag, så det känns ju väldigt kul att ha den ståendes här. Blir typ frestad varje gång jag ser den ju ;P hehe

För övrigt så ger den här dagen verkligen skäl för sitt namn, Lååångfredag :P Den här dagen känns jämt skitlång tycker jag. Nu är klockan tre och det känns typ som den borde vara 7 eller nått ;S hehe. Speciellt eftersom vi åt middag klockan 12 ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback