Helg :D

Idag hade vi en lektion på skolan, nationella uppsatsen i engelska. Ämnet var A good life, så jag skrev nått skit om det iaf. Känner mig lite osäker på om jag uppfattade exakt hur man skulle skriva som. Hoppas verkligen det iaf, annars får man ju G som högst :S Men om jag har uppfattat det rätt (hoppas jag verkligen!) så känns det väl rätt okej. Dock hann jag inte läsa igenom hela uppsatsen innan jag lämnade in den men.

Efter nationella vart det fika på stan med Therese, som varje fredag ;P Köpte en kladdkaka och en kaffe, som varje fredag typ :P Sen hade kicks nått rea-bord med massa grejer för 10 kr så jag och Therese stod typ där i 20 min :P haha. Slutade med att jag köpte tre produkter från Elizabeth Arden (tvivlar på att det var rätt färg på foundationen och täckstiftet, men för 10 kr kan man ju chansa), sen köpte både jag och Therese en likadan parfym, CocoVanilla by Alyssa Ashley. Den Luktar typ som sån där kokos-solkräm. Men den var ju lätt värt 10 kr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback