take your best shot

Torsdag är helt klart slappaste dagen på veckan. Först idrott, som jag inte är med på just nu (pga körtelfebern) ;P Sen har vi spanska, då sitter man typ bara där. Sen är det bild, höll på å måla nå färgcirkel idag så det är ju inte direkt jobbigt heller :P

Sen efter det gick jag på stan då, hade bestämt mig för att jag inte skulle gå nått på gallerian. Eftersom jag typ kan den utantill snart :P Så jag gick på typ andra affärer. Iaf så hittade jag 2 byxor och en tröja, totally unbelivable ;P Var i stort behov av nya kläder, så det var ju bra :P


Kommentarer
Postat av: Jag.:P

Varför har du skrivit 3 likadana inlägg? dålig fatasi eller?;)

2006-10-20 @ 08:41:15
Postat av: Sara

det blev nå cp fel, sen gick det inte å ändra igår :S :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback