Lista

Personfakta:
Namn: Sara Katharina Pettersson
Kön: Tjej
Ålder: 16
Längd: 1.70
Smeknamn: Har typ inget
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej, men jag vill smaka det
Stått på scen: Jo, typ på skolavslutningar och sånt
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Berget bakom skolan i lågstadiet ;P
Sett vita huset: Nej inte i verkligheten

Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Inget av det, men hellre snö om jag måste välja
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Nej inte direkt
Vet den om det:
Vad tittar du på hos en man: helheten

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Nope
Kommit sams med dina föräldrar: kommit sams?
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:
Ge kramar: Nja, beror på
Ge massage: Nope :P
Gå promenader i regnet: Nej hellst inte

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Var med kompisar typ
Svär du för mycket: Nej det skulle jag inte påstå
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Three days grace - gone forever
Vad är bredvid dig just nu: min säng :P
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): träigt och tråkigt
Vad var det sista du åt: Chips
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Ingen aning
Har du en lavalampa: Ja, har stått på mitt rum i 100 år. Är sönder men har inte orkat ta bort den ;P
Hur är vädret just nu: Mörkt och kallt
Vad gjorde du igår kväll: Var med några kompisar
Vem pratade du sist med på telefon: Maria
Vad gör dig glad: folk jag tycker om
Vart skulle du vilja du åka: USA
Vill du ha barn: Ja, men inte än :P
Vad ska dom heta: Vet inte, inte något jättevanligt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback