Ikea

Har vart på Ikea idag då. Var skit drygt :P Jag kände mig lite havlsjuk imorse, men jag tänkte att det skulle gå över, så jag följde iaf med till Sundsvall. Men efter att ha gått omkring på Ikea i 1000 år höll jag typ på dö. Mamma och pappa höll på kolla på kök och tv-rumsgrejer i 6 timmar! ;O Dom gick ju iofs och fikade och så emellan, men ändå! Jag gick iaf in på "det gamla ikea huset" efter vi fikat. Kändes inte som att jag brydde mig speciellt mycket vilken storlek på köksluckorna vi skulle ha och allt möjligt sånt skit :P Men iaf så sög "det gamla ikea huset", plus att jag var skit less och kände mig sjuk. Jag höll nästan på svimma ett tag, så jag hämtade pappas bilnycklar, och sen satt jag i våran bil, wooho skit skoj ;P
Men sånt är livet :P

Och imorgon ska mamma ringa till vårdcentralen. Jag måste typ fara dit och kolla upp mitt öra eller nått. Har ju fått nått himla särfel på örat, jag hör typ ingenting på högra örat och sen har jag värsta skit irriternade tinitusljudet helatin, och så har jag haft i typ 1 ½ vecka nu ;S Mitt immunförvar äger nuförtiden alltså!!
Jag hade inte varit på vårdcentralen sedan jag var typ 10 år förungefär en månad sen, och nu har jag vart där typ 100 ggr känns det som. Jag hatar att jag är sjuk helatin!

Jo jag vet, jag klagar jätte mycket jämt.
Det tillhör en väldigt irriterande del av min personlighet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback