If I go crazy, will you still be there?

Ikväll är det gymnasiegrejs på plattan, men eftersom jag typ är sjuk så kan jag inte fara :( Känns tråkigt. Jag förstör ju oxå för Maria när jag inte kan fara... Jag hatar körtelfeber! Det måste seriöst vara en av de drygaste sjukdomarna typ ( ja förutom cancer och såna där allvarliga saker ) Den försvinner ju aldrig! Mamma pratade med nån från vårdcentralen idag och hon sa att det kan ta 2-3 månader innan man är helt årerställd. Det är ju skit länge! Jag har ju knappt nått liv nå längre. Det enda jag kan göra hela dagarna är typ att sitta här hemma och ruttna :P Och om jag far ut en kväll blir jag typ sjuk dan efter, weeho! 

Imorgon ska jag i alla fall till doktorn så att han får titta på mitt öra :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

Postat av: Maria

Ofcourse;)

2006-11-01 @ 00:12:05
URL: http://mariaholmlund.blogg.se
Postat av: Sara

: Tack :)

Maria: huh?:P

2006-11-01 @ 00:37:43
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback