forget what were told

Idag var jag på vårdcentralen igen.
Fick ju penicillin mot min sk halsfluss i onsdags,
men det har ju inte blivit ett dugg bättre sen dess :S
Så dom tog nå nya prover nu iaf, dom skulle typ kolla om det var körtelfeber :S
Det hoppas jag verkligen inte att det är iaf.

Men men sen har jag vart hos farmor och farfar.
Vi (Hanna) skulle dit och äta och så,
men jag inte ju kan äta pga. av min hals,
så jag satt bara å kollade på typ. Mycket roande.

Nu har det förövrigt gått en vecka sedan jag åt mat sist :S
Det enda jag har "ätit" nu på senaste tiden är typ saftsoppa, nyponsoppa osv.
Har därför gått ner 6 kg nu. känns ju väldigt trevligt det oxå :S

Blir väl förhoppningsvis frisk snart,
känns som att jag verkligen inte har tid med att vara sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback