Drygt

Jag hatar mitt imunförsvar nuförtiden. Nu har jag typ bivit sjuk igen. Igårkväll hade jag typ 38.2º feber. Idag har jag inte kollat vad jag har, men jag känner mig ganska död. Drygt att jag ska bli sjuk precis när lovet börjar. I och för sig så får jag väl skylla mig själv som for på parken i fredags, för jag var ju ganska jätteförskyld då men. Plus att jag antagligen överansträngde min kropp när vi höll på hoppa och ha oss när takida spelade ;P Får ju trots allt inte anstränga mig än, även fast det var typ 3 veckor sedan jag hade körtelfebern. Men det är ändå värt det, för det var kul i fredags ;P

Men men, imorgon är det tänk att jag och resten av familjen ska fara på Ikea. Vi ska typ skaffa nytt kök, sen ska vi skaffa nå nya möbler till Tv-rummet och sånt. Så förhoppningsvis är jag piggare imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback