you're still the good-for-nothing I don't know"

Idag öppnar ju den nya "gallerian" Port 9 i Övik  ;D (Är ju iofs bara 4 affärer, så jag tycker det låter lite överdrivet att kalla det galleria ;P) Men jag kommer nog inte fara dit någonting i alla fall. För jag ska till farmor och farfar och äta middag kl 16.00, och den gallerian öppnar ju kl 18.00 så ;/ Och eftersom jag bor i världens drygaste Husum så måste jag ju typ fara in till stan kl 16, för annars går det knappt några andra bussar ;S haha. Men sen är det nog skitmycket folk ändå, så jag skulle nog inte orka köpa någonting. Så jag får fara dit på måndag istället ;)


Och en annan sak, varför kommer jag jämt in på norska H&M när jag ska gå in på deras sida ;S Blir det så för er oxå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback