when we look back at our younger years..

Sitter och tittar på gamla webcamkort just nu ;P Har kollat igenom dem ett antal gånger förut, men det är alltid kul att se hur mycket man har förändrats. Man tycker ju att man ser likdan ut helatiden, men när man tittar på kort ser man förändringen. Och jag håller jämt på dö över hur hemsk jag såg ut förut :P Bara om man går tillbaka till i somras så ser jag annorlunda ut, och fulare ;P Och om typ ett halvår när jag tittar tillbaka på hur jag ser ut nu, kommer jag tycka att jag såg helt störd ut oxå :P hehe

   
I 7:an. HAHA, och Idag ;P            

Kommentarer
Postat av: Debbie

Va kul! Oh, känner igen det där.. jag kollar igenom ibland också, bara då man ser att det hänt massa saker! :D Dessutom ere kul å spana in alla frisyrer man haft ;)

Postat av: Sara

Japp, alltid lika roligt ;)

2006-11-19 @ 16:16:18
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback