Tidsfördriv, när jag egentligen borde sova

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"du råkar säga samma sak samtdigt som" - lilla kärleksboken :P haha
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min säng
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Jordan rättsläkare, såg bara nån snutt men.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
02.34 ;S HAHA, gud va sjukt den var precis det! :S Jag är seriös!
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En klocka som tickar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För typ 2 ½ timme sen, jag gick från våran bil till huset
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Marias blogg, den här listan :P
8. Vad har du på dig?
Svart linne, svart tröja, svarta byxor. Mkt svart ;S :P
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nånting drömde jag säkert, men vad kommer jag inte ihåg
10. När skrattade du senast?
När vi var på gårn
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapet, tavlor, spegel mm
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmm, inte vad jag kommer på nu
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul tidsfördriv
14. Vilken var den senaste film du såg?
Wallander - Jokern
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Nytt stort hus med pool ;P Massor av kläder och massa annat
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Hmm, jag gick på tå när jag var liten. (Det vet ganska många om, men inte alla)
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag antar att jag kör med det klassiska fred på jorden (härmar dig Maria :P)
18. Tycker du om att dansa?

Jo det är kul, är inte speciellt duktig på det men ;P
19. George Bush?
T r a g i s k  m ä n n i s k a.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte, inte något jättevanligt iaf
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jo kanske, I Europa eller USA isf
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tycker att vi stryker ett sträck över allt du syndat ;P
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Hmm, de som har lust får väl svara :P

Det där med klockan var faktiskt läskigt, för jag hade inte tittat på klockan på typ en halvtimme :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback