they tell you I'm difficult, but so are they

Idag slutade vi 12.10 ;D Torsdagar är helt klart bästa skoldagen.
Började med nån ny grej idag på bilden iaf. Jag ska typ analysera ett konstverk ;S haha. Jag ska typ skriva vad man får för känslor, och vad man ser och allt sånt när man tittar på konstverket. Känns verkligen som det är min starka sida alltså :P haha.

107146-21

Men men, efter bilden så slutade vi. Och eftersom Maria slutat typ 11, var hon på stan. Så då gick vi och åt på subway ;P Var ju nått extrapris på 2 hela för 99 ;-, så då köpte vi det. Så jag åt ena halvan på subway, sen tog jag hem den andra. Ganska praktiskt :P

Sen var jag och Maria in på synsam också, för jag skulle köpa linsvätska. (det skulle jag egentligen köpa i tisdags, men då var det ju såklart stängt i två dagar pga ombyggnad, så det blev snålning av linsvätska :P). Men iaf så hade dom ju invigning av deras nya lokal idag, så dom bjöd på cider, chips och godis när vi var där. Kändes ganksa sjukt ;P Men det blev iaf mycket fint när dom gjorde om.  

Sen hade jag ju tänkt att jag skulle köpa nya kläder idag också (har typ tänkt det varje dag senaste veckorna iofs :P) men det blev ju inga kläder idag heller såklart :P Så imorgon måste jag ta tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback