there's nothing more of me than this

Idag har vart en ganska händelselös dag. Har bar vart lektion på lektion typ. Och på svenskan har vi tydligen slutat med grekiska mytologin (jag hann aldrig fatta vad det gick ut på men :P). Nu har vi börjat med bibeln istället. vad bibeln har att göra med svenska förstår jag inte. Är inte det typ religion? ;S
Aja, i vilket fall är det iaf extremt ointressant. Sen de där umeåstudenterna verkar aldrig fara tillbaka heller, dom är så tråkiga. Jag förstår verkligen inte varför dom har tänkt att bli lärare, men det är ju deras val så.

Sen på Samhällskunskapen hade Therese nått cpfel så hon hedde ner ett pennstift i min coca cola ;s :p Sen efter ett tag hade hon kastat ner hela min penna i drickan, Tack! ;S :P Så då försvann ju både drickan och min penna där. Hon är sär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback