Stulen från Maria

FAKTA
Namn: Sara
Smeknamn: Har typ inget
Födelsedag: 21 januari
Bor: Husum
Ögonfärg: Typ blåa
Hårfärg: Brunt
Arbete: Skola

FAVORIT..
Färg: Svart
Plats: Vet inte, nåstans långt ifrån Husum iaf ;P
Drog: Socker
Fordon: Om man ska fara långt, flygplan. Annas blir det nog bil
Film: Smala Susie ;)
Djur: Buster ;P
Affär: Hm, bra fråga
Serie: Just nu är det nog Desperate houseviwes
Café: Vet inte
Skor: Har inga favorit skor just nu, måste köpa nya :P

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Nej, det har jag aldrig gjort ;)
Gnälla: Aa, det är jag ganska duktig på :P
Skrika: Njae inte direkt
Sova: Ja det är väl klart
Drömma mardrömmar: Ja det händer väl
Drömma sexdrömmar: Kan väl hända :P
Försöka vara annorlunda: Jag är väl den jag är
Klä dig i svart: Joda, svart är fint. Men inte enbart svart, det ser så dystert ut
Hata folk: Hata är väl ett starkt ord, men ogilla folk är jag duktig på
Lita på folk: Det har jag väldigt svårt för

NÄR..
Åt du senast: Idag, klockan 18.00 ungefär
Läste du en bok senast: För typ 3 veckor sedan
Var du på konsert senast: I sommras, Lars Winnerbäck ;)
Köpte du något senast: I fredags, ett par skor och ett linne
Kysste du någon senast: I fredags, men det var under typ konstiga omständigheter ;P
Svor du senast: Hm, vet inte
Sjöng du senast: Igår, satt i bilen själv
Klagade du senast: Det gör jag väl hela tiden nästan ;P
Är det sommar: När det är varmt ute

HAR DU..
För många vänner: Man kan inte ha för många vänner
Tvångstankar: Nej det skulle jag inte påstå
Någon annan psykisk sjukdom: Troligen :P
Färgat håret: Jo, men inte på länge
Brutit några ben: Pekfinget ;P haha
Några piercings: Nej, faktiskt inte en enda
Egen dator: Japp
Gjort bort dig rejält: Jo det är mänskligt :P
Bra självförtroende: Nja inte direkt
Kysst någon: Ja, klart :P
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Varit kär: Nja vet inte om jag vart det på riktigt
Blivit kär i någon på nätet: Nejnej
Dumpat någon: Hm..
Blivit dumpad: Joo
Velat vara otrogen: Nej det tror jag inte
Varit otrogen: Nej

HUR..
Svarar du i telefonen: Mobilen: Hallå!  Hemtelefon: Pettersson
Fördriver du tiden: Är med kompisar, ser på tv, internet.
Mycket pengar har du: Någorlunda mycket (iaf just nu;P)
Tjänar du pengar: får studiebidrag
Bäddar du sängen: Hur? Kan man bädda sängen på flera olika sätt? :P
Ofta diskar du: Typ aldrig
Ofta städar du: Typ en gång i veckan
Går det på jobbet:
Många stör du dig på: Ganska många
Mycket äter du: Jag äter mycket onyttigt skit, inte lika mycket mat ;P 

ÄR DU..
Förstående: Beror på vem det handlar om antar jag
Arrogant: Nej det hoppas jag inte
Osäker: Ibland
Intressant: Tvkesamt :P
Hungrig: Typ jämt :P
Smart: Nej. Har väl vissa moments dock ;P
Barnslig: Ibland
Liten: Jag är inte speciellt kort iaf 
Lätt: Nja
Rolig: Ja extremt :P
Pratglad: Beror på
Hälsosam: Nej verkligen inte ;P
Blyg: Beror på vilket sammanhang
Lätt uttråkad: Jo ganska
Arg: Blir typ aldrig arg (förutom på mamma å pappa ;P)
Ledsen: Händer väl, men inte så ofta
Glad: Joda ;P
Pålitlig: Beror på vilken person det är, och vad det handlar om :P
Laglig: Njaaa :P
Filosofisk: Äh va?
Svår: Kan tänka mig det
Positiv: HAHA!
Originell: Inte speciellt skulle jag tro
Bra på att ge komplimanger: Nja
Bra på att få komplimanger: Nja

VÄLJ
Katt eller hund:
Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva

Tjejer eller killar: Killar. Tjejer är drygare ;P


Troligtvis ganska ointressant att läsa. Men det är kul tidsfördriv att svara på dom ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback