stop asking me questions, I'd hate to see you cry

Idag har vart en slapp dag :) Först hade vi två lektioner, historia och matte, och efter det fick vi hål i typ 3 timmar ;D Då gick jag och Sally och åt mat på Subway ;) Sen när vi var där kom Maria också, för dom 107146-21skulle se på någon film på folkan, så då hade dom hål fram till dess :) Då gick vi på den nya "gallerian" och sånt. Jag tycker verkligen man inte kan kalla det en galleria när det är så lite affärer :P Men dom har faktiskt fina kläder där :) Tyvärr så har jag knappt några pengar nu eftersom jag måste köpa linser och julklappar ;/ Men det är sånt man får ta :P Sen efter lunchen hade vi några samarbetsövningar med Spil2, vilket var rätt slappt. Sen fick vi sluta ;) Så då blev det ännu mer stan :P 

107146-60Och nu måste jag skiva massa skit om Jamaica ;/ Sen när jag är klar med det måste jag läsa massor om franska-, amerikanska- och industriella revolutionerna :( Skolan dödar mig den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback